SKAS

SOOME KEELE JA KULTUURI AINESELTS

esmaspäev, mai 18

vestlus

Tulge homme kell 18 Maailma. Räägime juttu!

6 kommentaari:

  • Kell 5/20/2009 9:16 AM, Anonymous Anonüümne ütles ...

    Eilen oli kivaa! Hyvät keskustelut.

    Terv. Anna

     
  • Kell 5/20/2009 3:37 PM, Blogger spider ütles ...

    Jahh! Meid oli yle pika aja jälle nii palju :p!
    Kahju, et pidin veidi varem ära minema, aga järgmisel nädalal teen selle tasa!!
    Lisaks järgmisel nädalavahetusel toimuvale filmiõhtule mõlgub mul meeles veel ka Otepääle sõit. Ehk läheksime juunis?
    Terv. Jaava

     
  • Kell 5/20/2009 4:49 PM, Anonymous Anonüümne ütles ...

    Filmiõhtu toimub siis NÄDALA SEES, mitte nädalavahetusel. Vabandan näpuka pärast... või õigupoolest vale mõttekäigu pärast (põhjuseks uus pereliige, kes ei lasknud öösel magada).

     
  • Kell 5/22/2009 10:09 AM, Anonymous Anonüümne ütles ...

    Missugune pereliige? Kas karvane?

    -Anna

     
  • Kell 5/24/2009 12:55 PM, Anonymous Anonüümne ütles ...

    Jah, ma tahan ka kindlasti teada kui karvane! -Anniina

     
  • Kell 6/04/2009 7:18 PM, Blogger spider ütles ...

    Jah! Karvane! Ja suurte kõrvadega! See oli HIIR, kes oli minu juurde tulnud. Õnneks on ta nüüd jalga lasknud, ma ei pidanud teda ise maha lööma ja nüüd on mu kodus jälle rahulik.

     

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht